Sunday, November 16, 2014

TAMAR COCOA



Harinie nak share pasal Tamar Cocoa pulak laa.

Tamar Cocoa? Apa tu??

Haaa. Kan. 

Masih ramai yang tak tau apa itu Tamar Coca. Sebab benda nie masih agak baru di pasaran.

Meh kita tengok gambar dulu yer....


Haaa. Nie laa dia.

Minuman koko yang sangat sedap. But wait, that's not all.  Seperti namanya ~ tamar koko: minuman tamar cocoa nie adalah campuran koko & tamar (kurma / dates). Kurma tu kan sunnah nabi. Jadi, tak dapat ikut banyak ~ dapat amalkan sikit2 camnie pun dah bagus kan. Untuk permulaan.

Dan yang menariknyer lagi ~ tamar cocoa nie dah dicampur siap2 dengan gula & krimer.  Jadi hanya perlu campur air panas sahaja. Tak perlu nak tambah gula / susu lagi. Mudah kan??

Kalo nak pekat2 (sebab dah terbiasa minum milo pekat2), tambahkan 1-2 sudu susu pekat. Jadi lebih mengancam. Minum pun dah tak nampak orang sebelah. Kekekekkeke

Kalau selama nie minum milo , ovaltine, horlicks, vico.... apakata kali nie kita tukar & support produk Malaysia pulak. Produk Muslim.
 
 Nie close-up gambar tamar cocoa. 


Untuk sesapa yang nak letak nie di opis, bole laa beli yang bentuk sachet. 1 bag ada 20 sachet. Kira tahan untuk sebulan laa (kalo opis yang bekerja 5 hari seminggu tu)

  



 Nie close-up sachet tu. 25 g = 1 cawan
 

 
Untuk yang berniaga minuman di kedai2, bolelaa jual secara loose packet. 1 paket = 1 cawan. Meh tengok packaging bentuk papan pulak. 1 papan ada 20 loose packet jugak. Jadi mudah untuk customer pilih.

Nie contoh packaging dia.



Harga dia.

900 gm - RM 21 (temasuk keahlian al-Haddad)

1 bag @ 20 sachets - RM 21 (termasuk keahlian al-Haddad)
1 papan @ 20 sachets - RM 21 (termasuk keahlian Al-Haddad)

Keahlian al-Haddad nie apa yang menariknyer??

Haa... mesti ramai yang tertanya2 kan. Keahlian al-Haddad nie seumur hidup yer. Tak perlu renew2. Tak perlu ada limit umur ke hapa ke.
 

Setiap pembelian barang2 al-Haddad (cth Tamar Cocoa 900 gm), kita akan dapat beli dengan harga ahli = RM 18. Jimat RM 3. Berbaloi2. Seumur hidup pulak tu.

Dan bukan setakat terhad pada pembelian Tamar Cocoa sahaja yer. Al-Haddad ada produk2 lain seperti sabun susu kambing, madu, kismis, vco, ubat gigi dan banyak lagi. Setiap pembelian2 nie akan dapat harga ahli. Jimat kan?

 
Meh tengok sikit apa barang2 al-Haddad yang ada.



Dan dengan setiap pembelian Tamar Cocoa bernilai RM 21 (1st time purchase) ~ semua bole menjadi agen sah al-Haddad & sama2 buat side income bersama2 al-Haddad.

Kalau takmo pun, takpe. Boleh beli untuk kegunaan sendiri & tetap jimat RM 3 setiap kali pembelian.

Rasa sedap, dapat jimat, ada campuran kurma yang menjadi kesukaan nabi.... jadi jom laa sama2 bertukar.

Support produk orang Islam kita.
 


 
Jom order. Ready stock.

Whatsapp 019-2664725

Atau lawati FB Page saya: Anything.Everything.


0 comments:

Post a Comment