Tuesday, January 13, 2015

Satin Skinz ~ personal review





Can't praise this vitamins enough.


Dulu asal winter je, mesti standby almond oil / vco/ after-bath-cream. Sbb kena sapu 1 badan. Kulit jadi SUPER DRY.

Saya plak mmg jenis kurang minum air. Dpt 2 liter sehari tu ~ punya laaa bercinta. Kalo time winter, lagi laaa teruk pengambilan air. Sebab x larat nak buat lawatan ke cik tandas. Hahahahahaha

So ended up kena sapu lotion / krim 1 badan. Kalo x, kulit mesti ala2 bersisik. Kering. Pastu jadi cam cik monyet. Tergaru2. (Sebab kulit kering mmg akan gatal).

This year,alhamdulillah ~ routine saya masih sama. Amalkan vit e, vit c. Tapi saya tambah makan Satin Skinz nie 2x sehari.

Result?

Saya sendiri terkejut sebenarnyer. LANGSUNG x kering kulit. 1 badan jadi lembut & moist. Walaupun pengambilan air still tahap menyedihkan.

Krim & segala oil yg saya standby masa start winter aritu? Elok tersimpan dlm lemari. Buat harta karun. Hahahahaha

Krim yg saya guna sekarang hanya herbal krim Shaklee je. Tu pun untuk anak saya yg baru nak masuk 5 tahun. Saya langsung dah x pakai krim.

Alhamdulillah.

So sapa2 yang berminat dapatkan Satin Skinz, leh contact saya yer.

Whatsapp 019-2664725 (please, no call yer).


Atau leh masuk FB Page saya: Anything.Everything.

Sementara tu, meh tgk sikit poster Satin Skinz nie.








Harga retail RM 180 untuk 1 set.

Penggunaan selama 2 bulan (1 biji sekali sehari dari setiap botol).

Rasa dia? Manis2 masam. Sedap. Nie chewable yer. Bukan jenis telan. Jenis hisap / kunyah.

Kena makan dari 2-2 botol serentak (1 biji botol pink & 1 biji botol biru).

Hasil?

Seawal minggu pertama (saya sendiri makan, so saya tau).

So sapa2 yang bermiant, jom:

Whatsapp 019-2664725  


FB Page: Anything.Everything.

6 comments:

  1. salam sis sy nak tnye mcm mane sis makan kedua2 splment ni?vit c shklee dan satin skinz..bole k makan serentak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam. Maaf sis. Lama sangat saya tak jengah blog saya nie.

      Tak pasti samada sis masih makan atau tidak.

      Anyway ~ saya jawab je yer.

      Saya makan vit c shaklee setiap pagi.

      Yang SS pulak saya makan setiap malam.

      Kalo sis ada amalkan supplement lain ~ boleh jarakkan masa 10 min sebelum makan supplement yg lain yer.

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Salam sis. Sy skrng tgh consume vit c & e shaklee. So at the same time, boleh ke sy ambil satin skinz ni??

    ReplyDelete
  4. Salam sis. Sy skrng tgh consume vit c & e shaklee. So at the same time, boleh ke sy ambil satin skinz ni??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam.

      Boleh sis. Saya dulu pun consume 2~2.

      Hanya jarakkan masa pemakanan. Dalam 10 min.

      Delete